By Játék - 2020. május 25. Hétfő
Kategória: Városi Könyvtár Blog

Szalagcímek az irodalmi sajtóban

Az újságok példányszámának növeléséért a szerkesztők szívesen alkalmaztak színes híreket, figyelemfelhívó címeket. Magyarországon 1904-ben a Braun Sándor szerkesztette „A Nap" című bulvárlap alkalmazott először szalagcímeket, amelynek fő mondanivalója a szenzáció. Napjainkban az interneten és a közösségi médiában is találkozhatunk az oldal népszerűségét növelő kattintásvadász címekkel.

Az irodalmi műveknek is szüksége van reklámra, hogy írjanak róluk a sajtóban. Kvízünkben ismert regényeket rejtettünk el, mintha az újságok szalagcímei mögött bújnának meg. A képzeletbeli szalagcímek alapján találja ki, hogy melyik regényre gondoltunk.​ A QR kódra kattintva felfedjük az igazságot.

A szalagcímek folyamatosan bővülnek, érdemes rendszeresen visszalátogatni az oldalra.

Kapcsolódó hozzászólások